گشت و نگهبانی

گشت و نگهبانی:

درکلیه مکان هایی که امنیت، کنترل و نظارت آنها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و لازم است طی بازه های زمانی مشخص به طور مرتب بازدید و سرکشی انجام شود و نگهبان یا نگهبانانی برای این منظور وجود دارند می توان از سیستم گشت و نگهبانی استفاده کرد مانند انبارها، کارخانجات، کارگاهها، مراکز و اماکن نظامی، مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، پستهای مخابراتی، پستهای لوله نفت و گاز و . . .

بزرگترین مشکلی که در این حالت وجود دارد، امکان فراموشی نگهبانان از سرکشی پست خاص، تاخیر یا بی نظمی در بازدید، سهل انگاری در نظارت و بطور کلی عدم اطلاع دقیق از عملکرد نگهبانان می باشد.سامانه گشت و نگهبانی علاوه بر آنکه بهترین راه حل مکانیزه برای رفع این مشکل است، گزارشات متنوع ، بسیار مفید و کاربردی نیز برای مدیریت عملکرد نگهبانان ، تحلیل و برنامه ریزی ارائه خواهد داد.

در این سامانه پس از مشخص نمودن محل های سرکشی، ترتیب سرکشی به این محلها و تعیین بازه های زمانی برای سرکشی به هر پست، توسط دستگاه گشت و نگهبانی هر یک از سرکشی های انجام شده به تفکیک هر نگهبان  ثبت و پس از تخلیه اطلاعات از طریق نرم افزار، گزارشی ازجزییات عملکرد هر یک از افراد نگهبان به دست می آید.

 

امکانات نرم افزاری

تجهیزات سخت افزاری

گالری فیلم و عکس

 

    ثبت شماره تماس

    شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید

    مثال : 09120000000



    [recaptcha]

    ×