اتوماسیون مجموعه های ورزشی

اتوماسیون مجموعه های ورزشی

با توجه به اينکه سرمايه گذاري در مجموعه هاي ورزشي و باشگاه ها كاري ريسك پذير و پر اهميت مي باشد لذا مديران مجموعه ها با خطرات مهمي در زمينه اين قبيل سرمايه گذاري مواجه هستند. لذا سيستم مديريت مجموعه ورزشي بسيار حائز اهميت بوده و جايگاه بسيار مهمي را در حفظ مشتريان باشگاه ايجاد مي كند .

در اين ميان مديريت آسان مجموعه و كنترل تردد مشتريان و ثبت نام و تمديد ثبت نام آنها و كنترل ميزان درآمد حاصل از آن از يك سو و ترغيب مشتريان بيشتر به استفاده از خدمات مجموعه ورزشي يا باشگاه از سوي ديگر، دغدغه هميشگي مديران اين مجموعه ها بوده است. لذا با استفاده از سيستم اتوماسيون ورزشي شركت پردازنده پارس ، ديگر نيازي نيست كه بصورت سنتي ورود و خروج اعضا كنترل شده و منجر به ايجاد مشکل بين اپراتور ها و مشتريان مجموعه شود.در عين حال اين سيستم با امکانات بسيار متنوع كه در ادامه به اختصار مورد بررسي قرار مي گيرد , مشکلات بزرگي از قبيل سوءاستفاده افراد فرصت طلب وسودجو و بعضاً اپراتور هاي مجموعه ، هزينه سنگين مديريت انساني و .. را به صورت كامل برطرف مي نمايد. نمودار زير اجزاي تشکيل دهنده سيستم اتوماسيون مجموعه هاي فرهنگي و ورزشي را نشان مي دهد.

نحوه عملکرد :

در اين سيستم شخص با مراجعه به گيشه ثبت نام , يك كارت يا جاسوئيچي يا دستبند هوشمند با توجه به نوع ثبت نام خود اعم از نوع ورزش و مدت زمان ثبت نام خود دريافت مي كند سپس با مراجعه به قسمت هاي مختلف مجموعه و انتخاب ورزش مورد نظر خود در صورت مجاز وارد سالن مربوطه مي شود. شايان ذكر است بسته به نوع قفل هاي نصب شده بر روي كمد ها مي توان با نشان دادن كارت يا مچ بند از امکانات بخش مربوط به لاكر ها نيز استفاده نمود . در اين سيستم در صورتي كه از قفل هاي آنلايناستفاده شود مي توان باز شدن درب كمد را منوط به مجاز بودن ثبت نام و ثبت ورود در دستگاه ورود نمود ضمناً اعضا مي توانند با استفاده از كارت علاوه بر خدمات مجموعه از پاركينگ يا رستوران و يا مراكز خريد مجموعه نيز استفاده كنند. اين سيستم با قابليت ارائه بيش از 111 نوع گزارشات متنوع مي تواند اطلاعات مربوط به استفاده از سالن هاي مختلف را با ساعت و تاريخ استفاده و جزئيات ، كليه اطلاعات را اعلام نمايد.

در مورد افرادي كه به صورت تك جلسه يا فقط يکبار به باشگاه مراجعه مي كنند نيز قابليت ثبت ورود تك جلسه و ارائه فيش رسيد وجود دارد.

 

 

فلوچارت ورزشی

 

مزايای سیستم:

 جلوگيري از سوءاستفاده افراد فرصت طلب وسودجو
 امکان مديريت دقيق بر تردداعضا و اپراتور ها
 كنترل تعداد جلسات اعضا و انقضا كارت بصورت خودكار
 اعلام آلارم جهت اتمام شهريه
 جلوگيري از خطاهاي انساني مربوط به اپراتورها
 امکان عقد قرارداد با ادارات رفاه وزارت خانه ها ،سازمان ها و ارگانهاي دولتي ، مدارس و …
 ثبت و نگهداري كليه درآمد باشگاه
 امکان اتصال به سيستم بانکي جهت تخصيص درصد از درآمد بين بهره بردار و مالك
 امکان تعريف سالن ها و ورزش هاي مختلف با انواع روش ثبت نام

 

 

 پارکینگ هوشمند ، دستگاه صف شکن بانکی ، RFID ، دستگاه صدور قبض پارکینگ ، پلاک خوان ، نرم افزار جامع اتوماسیون پارکینگ  ،نرم افزار جامع اتوماسیون پارکینگ شهربازی

    ثبت شماره تماس

    شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید

    مثال : 09120000000



    [recaptcha]

    ×