سیستم اتوماسیون ماشین کرایه

سیستم اتوماسیون ماشین کرایه :

امروزه با افزایش و توسعه مجتمع های تجاری و مراجعه افراد مختلف به این مجموعه ها دغدغه  مدیران و مالکان این مجتمع ها ، رفاه هر چه بیشتر بازدید کنندگان و رضایت آنها بوده و یکی از پر اهمیت ترین این بخش ها ، بخش مربوط به حضور کودکان و آرامش خاطر والدین آنها در حین بازدید از مجتمع تجاری و فروشگاه ها می باشد لذا محل هایی جهت اجاره ماشین کودک تعبیه شده که نه تنها موجب سرگرم شدن کودکان می شود بلکه امکان تعبیه فضایی جهت نگهداری از اجناس خریداری شده ایجاد کرده و در نهایت منجر به ایجاد آرامش جهت تسهیل در بازدید و خرید از فروشگاه ها ایجاد می نمایید لذا سیستم مدیریت ماشین کرایه بسیار حائز اهمیت بوده و جایگاه بسیار مهمی در حفظ مشتریان ایجاد می کند.

در این میان مديريت آسان مجموعه و كنترل ميزان درآمد حاصل از آن از يك سو و ترغيب مشتريان به بازدید بیشتر از مجتمع از سوي ديگر از دیگر مزایای این سیستم می باشد.

در عین حال این سیستم با امکانات بسیار متنوع که در ادامه به اختصار مورد بررسی قرار می گیرد  مشکلات بزرگی از قبیل سوءاستفاده افراد فرصت طلب وسودجو ، هزینه سنگین چاپ بلیط ، کنترل عملکرد اپراتور ها و… را به صورت کامل برطرف می نماید. نمودار زیر اجزای تشکیل دهنده سیستم اتوماسیون ماشین کرایه را نشان می دهد

 ماشین کرایه 1

نحوه عملکرد :

در اين سيستم شخص با مراجعه به محل اجاره ماشین کودک , يك كارت هوشمند دریافت نموده که با زدن این کارت بر روی کارتخوان تعبیه شده ساعت و تاریخ ورود و اجاره خودرو به همراه اسکن اطلاعات هویتی فرد اعم از کارت ملی , گواهینامه , شناسنامه  و ….  ثبت می شود ، سپس با تحویل گرفتن خودرو  بر اساس تعرفه ثبت شده در نرم افزار محاسبات لازم شروع شده و با مراجعه مجدد و تحویل دادن خودرو و ثبت مجدد کارت بر روی کارتخوان ساعت خروج نیز ثبت شده و مبلغ محاسبه شده به اپراتور و فرد نشان داده می شود و با دریافت وجه مبلغ در حساب اپراتور لحاظ می گردد.

شخص با استفاده از این كارت مي تواند علاوه بر ماشین کرایه از پاركينگ يا رستوران و یا خانه کودک و … نيز استفاده کند. این سیستم با قابلیت ارائه گزارشات متنوع می تواند اطلاعات مربوط به استفاده از امکانات  را به صورت پرینت با ساعت و تاريخ استفاده و جزئیات کلیه اطلاعات را ارائه كند.

 

    ثبت شماره تماس

    شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید

    مثال : 09120000000



    [recaptcha]

    ×