دستگاه کارت‌خوان کاهنده اعتبار

دستگاه کارت‌خوان کاهنده اعتبار

این دستگاه داخل اتوبوس بر روی میله در کنار هر درب نصب شده و با نشان دادن کارت بلیط به این دستگاه مبلغ بلیط از اعتبار کارت مسافر کسر می گردد این دستگاه با قابلیت اتصال به نمایشگر خاصی که در بالای دستگاه نصب می گردد، وضعیت صحت عملیات کسر اعتبار و یا خطا را نمایش می دهد.  در ضمن این دستگاه می تواند مجهز به ماژول WIFI (ارتباط بی سیم) جهت تخلیه اطلاعات باشد. همچنین امکان سیستم صوتی جهت پخش آلارم های راهنما را نیز دارا می باشد.

ازجمله ویژگی های این دستگاه:

این دستگاه شامل کارت‌خوان مایفر با رمزگذاری مناسب و در نظر گرفتن ملاحظات امنيتي، بدون صفحه کلید، امکان اعمال تخفیف، تعریف نرخ کرایه، صفحه نمایش خوانا همراه با نور پس‌زمینه، بدنه ABS ، مقاوم در برابر لرزش، حرارت و سرما،  حفاظت شده در برابر تغییرات شدید ولتاژ، قابلیت تعویض درصورت خرابی بدون نیاز به تنظیمات اولیه بوده و دستگاه‌های کارت‌خوان دارای نمایشگر با وضوح مناسب و بیزر با تون‌های مختلف و با شدت مناسب برای تایید و یا رد کسر اعتبار کارت هستند .

صفحه نمایش :

صفحه نمایش با قابلیت نمایش اطلاعات زمان، مبلغ کرایه مربوط به خط و پس از خواندن کارت مسافر، مبلغ مانده در کارت برای مدت کوتاه (قابل تنظیم) و ارسال تنظیمات از طریق دستگاه کنسول راننده و یا سرور به کارتخوان های کاهنده اعتبار درب ها از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد. ضمناً کارت‌خوان های کاهنده اعتبار قابلیت خواندن و نوشتن اطلاعات بروی کارت مسافر را داشته انجام كليه تنظيمات تجهيزات از راه دور و ارتباط بيسيم قابل انجام است

 

oto کاهش اعتبار

    ثبت شماره تماس

    شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید

    مثال : 09120000000



    [recaptcha]

    ×