اتوماسیون پارک آبی

اتوماسیون پارک آبی:

اتوماسیون پارک آبی در این سیستم مشتری با مراجعه به گیشه فروش بلیط یا پایانه های صدور یک دستبند هوشمند که بصورت بدون تماس کار می کند را به میزان شارژ مورد نظر خود در قبال وجه پرداخت شده دریافت می کند و قادر خواهد بود در صورتی که شارژ دستبندش به پایان رسید مجداداً در پایانه های شارژ اقدام به شارژ آن نماید . این مچ بند به منزله کیف پول مشتری بوده و امکان استفاده از آن در کمدهای رختکن ، صندوق امانات و همچنین خرید از بوفه و رستوران و فروشگاه ها … را پیدا می کند

قابلیت های مشتری :

مشتری قادر خواهد بود با نشان دادن دستبند خود به کارتخوان قفل های نصب شده در رختکن کمدی را به خود اختصاص و درب آن را به وسیله این مچ بند باز و بسته نماید لازم به ذکر است این مچ بند فقط درب کمد مربوطه را باز کرده و سایر مج بند ها نیز قابلیت باز و بسته کردن کمد اختصاص داده شده به مچ بند دیگری را نخواهند داشت ضمناً می توان گروه های مختلفی از کمد ها را به مچ بند های خاصی اختصاص داده و قسمتی برای vip در رختکن در نظر گرفت .

از جمله ویژگی های این سیستم :

در صورت وجود صندوق امانات در پارک آبی می توان باز و بسته شدن قفل این صندوق های را نیز توسط این مچ بند ها انجام داد ، قابلیت اختصاص مچ بند ها به کمد ها و یا صندوق های امانات از طریق سیستم نیز امکان پذیر می باشد. پس از اینکه مشتری لباس و وسایل خود را در کمد خود و صندوق امانات قرارداد می تواند با نشان دادن مچ بند خود به کارتخوان گیت نصب شده در قسمت ورودی و پس از باز شدن آن وارد محدوده پارک آبی شده و از امکانات آن استفاده نماید در هنگام خروج نیز مشتری می بایست مچ بند خود را به گیت خروجی نشان داده و پس از باز شدن آن را تحویل داده و مچ بند فوق غیر فعال شود و تا زمان شارژ مجدد غیر فعال بماند. در مجموعه های که ورودی و خروجی از یک مسیر می باشد می توان از یک گیت جهت ورود و خروج استفاده نمود.

نحوه عملکرد :

در صورت وجود سالن یا بازی یا خدمات مختلفی در پارک آبی از قبیل ماساژ و … که نرخ آنها مجزا از نرخ ورودیه می باشد می بایست در ورودی و خروجی آنها گیت کنترل تردد نصب نمود تا مشتری با نشان دادن مچ بند پس از کسر مبلغ بازی یا خدمات بتواند وارد آن قسمت شده و از خدمات ارائه شده در آن قسمت استفاده نماید . بدیهی است در صورت نداشتن شارژ کافی در مچ بند گیت آلارم داده و باز نمی شود و مشتری باید ضمن مراجعه به پایانه شارژ کارت نسبت به افزایش موجودی و شارژ مچ بند خود اقدام نماید.
پس با استفاده از این سیستم مچ بند افراد حکم کیف پول ایشان را داشته و در تمامی قسمت های مجموعه قابل استفاده می باشد و شخص می تواند با شارژ مچ بند خود از تمامی امکانات مجموعه استفاده کرده و در هنگام خروج بتواند در صورتی که وجهی در مچ بند خود باقی مانده باشد آن را تسویه و معادل آن را وجه نقد دریافت نماید ( اصطلاحاً بقیه پول خود را بگیرد).

    ثبت شماره تماس

    شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید

    مثال : 09120000000



    [recaptcha]

    ×